LEXISLACIÓN:
- Normativa xeral
- Educación Infantil e Primaria
- ESO e Bacharelato
- Formación Profesional
- Ensinanzas de Réxime Especial
- Ensinanzas de Adultos
- Convivencia escolar
- Normativa para profesorado
- Acceso a Corpo de Catedráticos/as
- Acceso a Corpo de Inspectores/as
- Acceso á Función Pública
- Acceso e desempeño da función directiva
- Accidentes en acto de servizo e enfermidades profesionais
- Adquisición de novas especialidades e promoción interna
- Compatibilidade
- Elección de grupo/curso
- Formación permanente
- Horarios
- Incapacidade temporal e permanente
- Indemnizacións por razón do servizo
- Interinidades e substitucións
- Itinerancias
- Maternidade e lactación
- Mobilidade
- Perda de destino definitivo
- Permisos, licenzas, excedencias e reducións de xornada
- Retribucións
- Réxime disciplinario
- Xubilacións
- Orientación educativa e atención á diversidade
- Plurilingüismo, seccións bilingües e centros plurilingües
- Profesorado de relixións
- Saúde laboral
- Servizos Educativos Complementarios
Acceso a Corpo de Inspectores/as (Profesorado)
Ley Orgánica 3/2020, de 29 de diciembre, por la que se modifica la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación
Comentario:
A disposición adicional 11ª da LOMLOE amplía a 8 anos a experiencia requerida para acceder ao corpo de inspectores/as, ademais de establecer como requisito mínimo de titulación o título de doutorado, máster universitario, licenciatura, enxeñería, arquitectura ou título equivalente.
A disposición adicional 11ª da LOMLOE amplía a 8 anos a experiencia requerida para acceder ao corpo de inspectores/as, ademais de establecer como requisito mínimo de titulación o título de doutorado, máster universitario, licenciatura, enxeñería, arquitectura ou título equivalente.
Orden EDU/3429/2009, de 11 de diciembre, por la que se aprueba el temario de la fase de oposición del procedimiento selectivo de acceso al Cuerpo de Inspectores de Educación.
Real Decreto 276/2007, de 23 de febrero, por el que se aprueba el Reglamento de ingreso, accesos y adquisición de nuevas especialidades en los cuerpos docentes a que se refiere la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, y se regula el régimen transitorio de ingreso a que se refiere la disposición transitoria decimoséptima de la citada ley.