PROGRAMAS QUE CONSTITÚEN A ACCIÓN EDUCATIVA ESPAÑOLA NO EXTERIOR: Persoal docente, Asesores técnicos e Profesores visitantes en Estados Unidos, Canadá e Reino Unido.

HORASHOMOLOGACIÓNPRAZAS
14Solicitada homologación á Consellería de Cultura Educación e Orden. Univer.

 

PRAZO DE INSCRICIÓNDATAS DE CELEBRACIÓN
Ata completar prazas

Venres 22 de marzo de 17:00 a 21:00 horas.
Sábado 23 de marzo de 09:30 a 14:30 e de 16:30 a 19:30 horas.

 

CUSTO MATRÍCULA

AFILIADOS: De balde

 

NON AFILIADOS: 20,00 €

Ingresar en:  ABANCA ES19 2080 0300 8530 4013 1478

 

HORARIOLUGAR

Venres 22 de marzo de 17:00 a 21:00 horas.
Sábado 23 de marzo de 09:30 a 14:30 e de 16:30 a 19:30 horas.

 

C.I.F.P. POLITÉCNICO DE SANTIAGO

Av. De Rosalía de Castro, 133 15706 SANTIAGO DE COMPOSTELA (VER)

 

 

INFORMACIÓN E INSCRIPCIÓNCERTIFICACIÓN

Locais de CCOO-ENSINO 

ou

Formulario de preinscrición

Para recibir o certificado de participación os inscritos deberán asistir ao 85% da duración do curso e realizar as actividades propostas.

 

RELATOR

PEDRO PABLO REY RODIL

Ex-Asesor Técnico do Instituto Asturiano de Administración Pública. Ex-Profesor Visitante en California. Ex-Asesor Técnico Docente da Consejería de Educación da Embaixada de España en Washington DC, EE. UU. Ex-Asesor Técnico Docente da Consejería de Educación do Principado de Asturias.

CONTAREMOS COA COLABORACIÓN VÍA SKYPE DE:

  • Melissa Valdés Vázquez: Especialista en Administración Educativa, Consejería Educación Asturias. Ex-Asesora Técnico Do- cente en Alberta, Canadá e Wellington, Nova Zelandia
  • Ángela Quirós Colubi: Ex-Profesora Visitante en Washington DC. Profesora de ELE na Escola Europea de Bruxelas
  • Pedro Curral Madariaga: FECCOO Exterior. Ex Asesor na Consellería de Educación en Marrocos. Ex Docente en Casabranca e Docente en Ámsterdam .
  • María Vidales Brasa: Ex-Profesora Visitante en Ashcroft High School, Luton, Inglaterra
OBXETIVOSCONTIDOS

– Proporcionar información suficiente sobre os diferentes programas da acción educativa española no exterior.
– Coñecer os termos, as bases e fases das distintas convocatorias.
– Identificar as habilidades sociais, lingüísticas e competencias necesarias para superar o proceso de selección e as fases

específicas e xenerais de cada programa.
– Coñecer diferentes experiencias de docentes e técnicos nos programas do exterior.

– A acción educativa do MECD no exterior.
– Termos, bases e fases das convocatorias.
– As diferentes probas e como actuar nas entrevistas.
– Experiencias desenvolvidas en distintos destinos de docentes e técnicos que exercen no exterior.

 

PROGRAMA do CURSO:

VENRES 22 DE MARZO. TARDE

16:30 a 17:00.- Recepción, entrega de materias e presentacións
17:00 a 19:00.- Os programas da AAEE e as súas características.
19:00 a 19:30.- Descanso.
19:30 a 21:00.- A Acción Educativa en Australia, Nova Zelandia e Canadá

SÁBADO 23 DE MARZO. MAÑÁ

09:30 a 11:00.- A experiencia de profesor nun centro español no exterior. Concurso de docentes e Escolas Europeas
11:30 a 12:30.- O exame de lexislación e o suposto práctico para docentes e asesores. Consellos e pautas xerais. Orientacións para o suposto práctico de asesores.
12:30 a 12:50.- Descanso
12:50 a 14:30.- O proceso de selección do profesor visitante.
Fases da convocatoria: solicitude, admisión, probas e entrevista e selección. A convocatoria e proceso de inscripción. As entre- vistas aos profesores visitantes de Inglaterra. A convocatoria e proceso de inscrición para o RU. As entrevistas aos profesores visi- tantes de Inglaterra. Experiencia propia nun centro inglés

SÁBADO 23 DE MARZO. TARDE

16:30 a 18:00.- A acción educativa en EE. UU.: Funcións e labores do asesor técnico docente. 18:00 a 19:15.- A preparación para o exame de asesores e docentes no exterior .
19:15 a 19:30.- Apoio e recursos: CCOO, MECD, Consejerías de Educación no exterior